“Línea Verde” una nova aplicació per comunicar incidències a Riudellots

  • 15 Febrer 2022

Riudellots de la Selva posa en marxa una aplicació de mòbil per tal que els veïns i veïnes puguin posar en coneixement de l'Ajuntament aquells desperfectes o incidències que identifiquin en el municipi. D'aquesta manera, el govern municipal podrà conèixer les necessitats detectades a Riudellots i poder posar fil a l'agulla per solucionar-ho.

Per poder utilitzar aquest servei cal descarregar-se gratuïtament l'APP "Línea verde" al Google Play o a l'APP Store. Un cop baixada, si l'usuari vol comunicar alguna incidència, només cal seleccionar el municipi de Riudellots de la Selva i després clicar el botó "Nova incidència". A continuació, sortirà un desplegable amb diferents tipologies d'incidències. De manera automàtica, l'APP detecta les coordinades exactes d'on s'ubica el desperfecte. Seguidament, cal adjuntar una fotografia de l'incident i un petit escrit si s'escau. Quan acabi d'omplir aquests apartats, només cal clicar "enviar".

El personal de l'Ajuntament rebrà la notificació. Al ciutadà li arribarà una notificació en el seu telèfon mòbil sempre que es produeixi un canvi en l'estat de la incidència.

A més, a través de l'APP "Línea Verde", l'usuari també podrà plantejar qualsevol consulta mediambiental. Només cal clicar a "Fer una consulta". En un màxim de 24 hores, rebrà una resposta per part d'un equip d'experts sobre el tema de manera gratuïta.

Així mateix, es pot accedir al servei de "Línea Verde" a través de l'ordinador. On també es podrà comunicar incidències, plantejar qüestions i consultar contingut mediambiental, com punts d'interès, guies de bones pràctiques, notícies, etc.

Us animem a fer servir aquesta aplicació, i així, gràcies a la participació ciutadana, aconseguirem un municipi que compleixi amb les expectatives del benestar social de tots els veïns i veïnes.

Properament, es durà a terme una presentació a càrrec de l'Ajuntament per explicar els detalls d'aquesta nova eina.