​Nou cartipàs de l’Ajuntament de Riudellots

  • 30 Juny 2023

L’Ajuntament de Riudellots de la Selva ha celebrat aquest dimecres 28 de juny el Ple per establir l’organització i el funcionament dels òrgans de govern, administració municipal i la distribució entre les diferents regidories. Aquest cartipàs s’origina a partir de l’acord de govern entre Junts per Riudellots i Esquerra Republicana fruit dels resultats de les eleccions municipals del passat 28 de maig.

L’alcalde, Josep Santamaria Moreno, serà responsable de l’àrea de Governació, Seguretat i Protecció Civil; Hisenda; Territori, Obres i Serveis; Règim Intern, Regulació, Normativa i Subvencions. La regidora Montserrat Vidal s’ocuparà de les regidories de Salut, Atenció a les persones i Benestar. A més, Vidal serà col·laboradora de totes les àrees de govern donada la seva dedicació total a l’Ajuntament.

La regidora Cristina Pineda estarà al càrrec de l’Àrea de Cultura. El regidor Raül Coll gestionarà l’Àrea d’Esports. I la regidora Viviana Navarro se n’encarregarà de l’Àrea de Joventut. Tots els regidors anteriors formen part del partit Junts per Riudellots.

El regidor Lluís M. Barnés, d’Esquerra Republicana, serà regidor de Dinamització econòmica, Comerç i Polígon Industrial; Bon Govern, Transparència, Comunicació i Noves Tecnologies. La regidora Sílvia Peraferrer serà responsable de l’Àrea d’Ensenyament; Urbanisme, Obres Noves i Vialitat. La regidora Glòria Cabarrocas gestionarà l’Àrea de Festes i Tradicions; Polítiques d’Igualtat i Infància. I el regidor Eudald Teixidor organitzarà l’Àrea de Pagesia i Medi Ambient.

A l’oposició, sense cap delegació de govern, hi haurà el regidor Francesc Xavier López i la regidora Raquel Peres de Som Riudellots.

Pel que fa les tinències d'alcaldia, n'hi haurà 3. La primera a càrrec de Lluís M. Barnés, la segona de Cristina Pineda i la tercera de Silvia Peraferrer. A ells els correspondrà assumir les funcions d'alcalde en cas d’absència, malaltia o impediment per a l’exercici les seves funcions. 

Podeu recuperar la sessió extraordinària del Ple al Canal de Youtube de l’Ajuntament.