Riudellots disposarà d’un agent digitalitzador per ajudar els ciutadans a fer gestions en línia

  • 26 Octubre 2023

​A partir del 30 d’octubre, l’Ajuntament de Riudellots comptarà amb una persona a les oficines municipals que ajudarà la ciutadania a fer tràmits per internet tots els dilluns de 8 a 15h. 

El primer tinent d'alcalde i regidor de Noves Tecnologies, Lluís Barnés i el president del Consell Comarcal de la Selva, Martí Pujals, han signat el conveni per establir un agent digitalitzador que dugui a terme tasques de suport i orientació en l’ús de l’administració digital i la realització de tràmits electrònics a tots aquells ciutadans que no disposin d’eines ni coneixements per fer-ho.

Es podrà demanar suport en la tramitació de l’IDCAT, per registrar-se en espais de salut digital, per realitzar peticions de certificats electrònics, per demanar subvencions, per fer consultes o contestar requeriments amb l'administració utilitzant internet, i per fer ús de les xarxes socials. 

L’agent digitalitzador també impartirà formació a col·lectius vulnerables que ho demanin perquè puguin esdevenir autònoms en relació amb la utilitat d’Internet, aplicacions mòbils i el suport en tràmits de sol·licituds d'ajuts.