
Teatre: Ens ha caigut la sogra
No us perdeu l'obra de teatre "Ens ha caigut la sogra" de Lluís Coquard a càrrec del Grup Teatral Vidrerenc.
Sinopsis: ENS HA CAIGUT LA SOGRA (1995) és una paròdia entre comèdia i vodevil on l'autor vol descriure de manera irònica les relacions socials i de parella de la burgesia barcelonina dels anys setanta.
Una parella, en Jordi i la Montse, veuen com la mare d’ella (la Isabel) decideix separar-se del seu marit, en Ferran, i anar a viure a casa de la filla. Embolica que fa fort!!!
Informació addicional:
Entrades: 5 € anticipada i 7 € a la taquilla de la Sala Actes (mitja hora abans de l’espectacle).
Venda anticipada d’entrades (pagament en efectiu) de l’1 al 9 de juny a la recepció de la Casa de Cultura de Riudellots de la Selva, c/ Major 17-19, en horari d’obertura de la Casa de Cultura de Riudellots: al matí, de dilluns a dijous de 10 a 13 h, i a la tarda, de dilluns a divendres de 16.30 a 20 h, excepte el divendres 2 de juny, en què l’horari de venda serà de les 16.30 a les 18.30 h.